Totaal aantal pageviews

zaterdag 2 oktober 2010

Eenvoudig gelukkig

Net op een goed moment kwam ik in aanraking met het boek van Toor de Haas, Eenvoudig gelukkig. Dat heeft me enorm geïnspireerd. Ik wilde graag beter, gezonder, eten, met biologisch vlees en groenten en zag niet in hoe dat zou kunnen als tegelijkertijd mijn huishoudbudget met 25 % naar beneden moet. Maar nu ben ik er van overtuigd dat het kan. De afgelopen twee weken, ik geef toe dat dat nog niet lang is, heb ik de boosschappen van 25% minder gedaan en we hebben gegeten als prinsen. Ik heb veel minder, maar wel biologisch vlees gekocht en veel minder kant en klaar producten. Ik woon middenin de stad, twee hoog met balkonnetje op het noorden, dus thuis groenten kweken zit er niet zo in. Ik koop meestal vanege de prijs geen biologische groenten, maar groenten die in de aanbieding is, meestal zijn dat groenten waar erg veel van wordt aangevoerd, groenten van het seizoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten