Totaal aantal pageviews

maandag 25 oktober 2010

Goedkope kip

Verleden week had ik een voordeeltje. Appie had scharrelkip in de bonus, waardoor een mooie dikke kip van 11 euro voor 7 euro verkocht werd. Er lag er nog maar één en die was 35% afgeprijsd. Op die manier had ik dus een erg voordelige heel goede, heel lekkere, kip. We hebben er twee dagen van gegeten en er was nog genoeg over voor een kip-kerrie salade voor op brood. Bovendien heb van de botten de de vellen ook nog een flinke pan kippensoep gekookt. Met wat prei, een winterwortel (heb ik nog onderin de koelkast liggen), een handvol gebroken spaghetti en peterselie van het balkon, wordt dat voor vanavond, samen met versgebakken volkorenbrood, ook weer een gezonde, lekkere en goedkope maaltijd. Daarna heb ik waarschijnlijk wel weer voor een tijdje letterlijk en figuurlijk mijn buik vol van kip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten