Totaal aantal pageviews

zaterdag 20 november 2010

kadootje

Vanmorgen toen ik met een slaperig hoofd de krant uit de brievenbus ging halen, vond ik daar een fietsreparatiedoosje. Je weet wel, zo'n rood zwart wit blikken doosje. Ik begreep er niets van, zou een van de buren het per ongeluk in mijn bus hebben gestopt? Het zag er splinternieuw uit. Ik ontdekte dat het dichtgeplakt zat met een sticker waarop twee hoog stond geschreven. Nou dat klopte, wij wonen op twee hoog, dus nam ik aan dat het echt voor ons bedoeld was. Het rammelde niet. Ik scheurde het stickertje los, in het doosje zat een kaartje waarop stond: 'Het zwarte fietsenplan, bonnetje goed voor één keer gratis band plakken'. Er blijkt een nieuwe fietsenmaker in de buurt gekomen te zijn. Wat een leuke reclame. ik zou bijna willen dat ik snel een lekke band krijg.

1 opmerking:

  1. Nou dat is nog eens een leuke reclame, toch plak ik hem liever zelf, ben je voor veel minder klaar.

    BeantwoordenVerwijderen