Totaal aantal pageviews

maandag 1 november 2010

Vakantie

Het gaat mij het hele leven al minder om dingen hebben dan om dingen doen. Ik ben niet erg materialistisch en ben niet erg gesteld op winkelen. Bezuinigen op niet noodzakelijke uitgaven leek mij dus niet zo moeilijk en op verre vakanties hoefde ik ook zo nodig niet meer.De praktijk is weerbarstiger. Ik heb sinds ik met bezuinigen begon een nieuwe keuken gekocht, veel geld uitgegeven aan een homeopaat, een dure workshop gevolgd op esoterisch gebied en nu heb ik toch zo'n mooie vakantie aanbieding gezien!
Een 9 daagse reis naar Avalon, Cornwall, Dartmoor, Avebury en Wales, met een bezoek aan de vele heilige plekken uit de oudheid aldaar. Al jaren speelt een trip zoals dit door mijn hoofd, maar ik zag nooit een geschikt aanbod. Wat nu gedaan? Ik krijg het beangstigende gevoel dat ik in plaats van te bezuinigen met een sneltreinvaart het voor mijn pensioen gespaarde geld aan het opmaken ben. Op is op en na mij de zondvloed? of zal ik mijn geld nog wel eens harder nodig hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten