Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 januari 2011

Paardenmiddel



Oei, wat voelde ik me afgelopen nacht beroerd. Hoesten, overal pijn, vooral rechtsonder in mijn rug. Zitten daar niet je nieren? Ik kon niet blijven liggen van de pijn. Ik nam nog een slokje van mijn kruidenthee die ik op het kastje naast mijn bed had staan om mijn verdroogde mond en schraperige keel te bevochtigen, maar vond het ineens hartstikke bitter en vies. Weg met die kruidentroep. Ik neem gewoon twee paracetemol 500. Tien minuten later trok de pijn weg en even later viel ik in een diepe slaap tot vanmorgen 9.00.

2 opmerkingen:

  1. Wat naar van de pijn. Soms is een paracetamolletje gewoon nodig.

    Beterschap!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je de handen in je zij zet, met de duimen op de rugkant dan zitten daar je nieren. Vervelend die pijn midden in de nacht. Gaat het nu weer een beetje? s' Morgens kun je toch zo vroeg ook niet erg veel omdat het zo lang donker is.

    BeantwoordenVerwijderen