Totaal aantal pageviews

woensdag 2 oktober 2013

Buy nothing new month.

October is ook door mij uitgeroepen tot de maand waarin ik niets nieuws ga kopen. Dat is nodig, omdat mijn huis, na de grote opruimronde van een paar jaar geleden, weer langzaam te vol begint te raken en mijn spaarrekening te leeg.
Nu is één maand natuurlijk een makkie. Ik heb een paar dagen geleden nog twee boeken gekocht en alle andere dingen kunnen ook wel even wachten tot november. Ik zou door willen gaan tot 1 januari.
Maar, wat ik het moeilijkst vind,is het niet kunnen kopen van een kadootje. Mijn bovenbuurvrouw is net uit het ziekenhuis en ik was van plan even langs te gaan met een bloemetje, een tuin heb ik niet. Vanmiddag ga ik op bezoek bij mijn hoogbejaarde tante in het verpleegtehuis, zonder iets is ook zo kaal en mijn schoondochter is gek op kadoos en meestal geeft ze me ook al hints wat ze graag zou willen hebben. Ik denk er al aan om haar te zeggen dat haar kadootje de volgende maand komt.
In december is geen kadootjes kopen natuurlijk helemaal niet vol te houden. Hoe doen jullie dat?

2 opmerkingen:

  1. Op eens kwam ik jou weer tegen op een andere blog. Kadootjes kun je misschien uit je voorraad halen. Chocolade of een lekker pakje thee leuk versiert. Het gaat tenslotte om het gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen