Totaal aantal pageviews

vrijdag 4 oktober 2013

Kadootjes die je niets kosten of weggeven wat je al hebt, weggeven wat jezelf hebt gekregen.


Ik ben druk bezig met het vinden van alternatieve kadootjes. Mijn tante heb ik een pot met een heideplant gegeven en een zeepje zoals hier op de foto. De heide had ik de week ervoor gekocht voor op mijn eigen balkon, maar met een leuke overpot erom ( uit de kast)en een lekker stukje zeep was het iets waar ik wel mee aan kon komen. Ze is 95 en bijna blind, maar was er toch blij mee. Ik geef haar vaak iets in felle kleuren of iets dat lekker ruikt, zoals het zeepje.
De zeepjes en de kaarsjes in een potje, ik heb er van elk drie, heb ik zelf gekregen toen ik ziek was. Dat is meteen ook een beetje een probleem, eigenlijk heb ik het gevoel dat je iets wat je zelf hebt gekregen niet door mag geven als kadootje, zonder erbij te zeggen dat je het zelf gekregen hebt. Ingewikkeld hè. Maar goed, daar heb ik me nu maar even overheen gezet.

4 opmerkingen:

  1. wel hoor dat is juist het toppunt van recyclen, ik doe het ook hoor. Gaat het een beetje oke met je ? , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So far, so good, Marion. Over een paar weken controle.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geef ook cadeautjes door hoor, soms gebruik ik het niet en als ik weet dat een ander het wel gebruikt dan leg ik het gewoon opzij! Altijd handig voor een verjaardag of ziekte of Sinterklaas/kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed opgelost. Als je het zelf niet gebruikt is het toch beter om het door te geven.

    BeantwoordenVerwijderen