Totaal aantal pageviews

zaterdag 5 oktober 2013

Koopjes

Ik merk nu pas hoe gevoelig ik ben voor koopjes. Dat horloge voor 7 euro is toch eigenlijk te gek en ik heb op dit moment geen horloge. Het geeft nog licht in het donker ook! Je mag het achteraf betalen. Als ik dat pas 1 november doe zit ik goed!
De thermo panties zijn bij de Action in de reclame spotgoedkoop. Dat is toch niet echt iets kopen, volgende maand zijn ze er misschien niet meer. Het horloge heb ik niet gekocht, de panties wel.Dus,na vier dagen al in de fout gegaan? Dat is toch wel triest.
Ik wist niet dat ik zo gevoelig was voor reclame en aanbiedeingen. Ik heb nu besloten deze maand de stapel folders die elke week mijn huis binnen rolt, niet te lezen.

5 opmerkingen:

  1. herkenbaar, ik had gisteren bij die winkel 2 t-shirts in m'n hand voor maar 2,99 per stuk, niet nodig enne teruggelegd, vond ik wel sterk van mezelf, geniet ervan joh, en begin gewoon weer opnieuw, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, goed Marion. Het is soms echt moeilijk om iets wat je wel goed lijkt weer terug te leggen.

      Verwijderen
  2. Oef en de maand is nog maar net begonnen. Als je op het platteland woont heb je veel minder verleidingen. Folders krijgen we niet meer, ja online maar vaak zie ik er niet eens in.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is gek, maar ik vind folders altijd erg leuk om door te nemen. Maar nu dus even niet.

      Verwijderen
    2. Hier ook woonachtig op het platteland, maar nog steeds gevoelig voor "goede koopjes" :) misschien nog wel meer juist, in de stad zitten (voor mijn gevoel) de goedkopere winkels. Ik koop nu juist de "koopjes", want dan heb ik het maar vast in huis... :)

      Verwijderen