Totaal aantal pageviews

zondag 6 oktober 2013

Nog net goed gegaan.

Zondag vandaag, van oudsher dus geen koop verleidingen. Dat gaat voor Amsterdam niet meer op, alle winkels in het centrum zijn open. Nu heb ik daar geen last van, want ik ga zondag nooit de stad in. Dus vandaag niets gekocht.
Gisteren ben ik wel bezweken, voor een tweede
hands boek via Amazon.com. Volgens de spelregels mag je wel tweedehands iets kopen, dus ben ik niet echt de fout ingegaan. Zo voelt het echter wel een beetje. Voor mij is niets kopen niets kopen. Maar goed, ik ben nu wel blij met die regel, dat boek moest ik echt hebben en het is moeilijk te krijgen voor een redelijk bedrag. Nieuwsgierig welk boek het is? Ik ben geïnteresseerd in de religies van voor het Christelijke tijdperk, maak daar een studie van. Het boek is 'Religious Conceptions of the Stone Age", en dat is dus echt iets voor mij.

2 opmerkingen:

  1. Dan toch mooi dat je het 2e hands kon kopen. Ik zou er net zo over denken, niets kopen is niets kopen, maar als de regel zo is.. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jo en Joh, leuk dat je me weer hebt gevonden. Ik heb je al opgezocht op je nieuwe blog, maar kan geen reactie achterlaten. Het lukt me steeds niet om de code juist in te typen. Op de een of andere manier ben ik daar erg slecht in blijkbaar.

    BeantwoordenVerwijderen