Totaal aantal pageviews

dinsdag 15 oktober 2013

Pastinaak.

Tegenwoordig kom ik geregeld in de bio-winkel.Ik schrik nog steeds van de prijzen, maar ja, mijn gezondheid is nu het belangrijkst. Verleden week hadden ze pastinaken in de aanbieding. Ik kocht ze, maar wist er eigenlijk niet goed raad mee. vegetarisch en biologisch koken gaat me nog steeds niet altijd gemakkelijk af, eigenlijk wist ik niet goed wat ik er mee aan moest. Na een week lagen de pastinaken me dan ook hoe langer hoe verwijtender aan te kijken van onderuit de groentela. Tot ik vandaag op een andere site een recept vond van soep van pastinaak, prei, linzen en gemberwortel. Toevallig had ik alles in huis en ik besloot een enigszins aangepaste versie ervan te maken. Het resultaat was boven verwachting. Ook mijn man vond het lekker en zo hadden we vanavond, in combinatie met een kaastosti en een salade, een lekkere gezonde vegetarische, bijna biologische, maaltijd, vol van nieuwe smaken.

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg lekker uit. Zelf eet ik niet biologisch en ben niet vegetarier maar wel een glutenvrij dieet. Ben dus ook steeds aan het oefenen om een lekkere soep te maken. Het geeft je veel meer voldoening vindt je niet, dan uit een pakje en een stuk lekkerder. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het geeft inderdaad veel voldoening om zelf van alles uit te proberen en tot nieuwe manieren van koken te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pastinaken roosteren in stukjes in de oven met 5 spices erover en dan daar soep van maken, mmmmmh, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen