Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 oktober 2013

Ziekenbezoek.

Vanmorgen ging ik op bezoek bij mijn bovenbuurvrouw, die in het ziekenhuis ligt. Ze is al zeven weken aan het tobben. Ze is 78 en gevallen met haar fiets, waarbij ze haar heup heeft gebroken. Daarna kreeg ze er een infectie bij, van een resistente bacterie.
Weer moest ik creatief zijn. Ik wilde niet zonder iets aankomen en een bloemetje kopen kon dus niet.
Gelukkig heb ik tegenwoordig altijd veel fruit in huis en ik bedacht dat een lekkere fruitsalade in een bakje met een strik erom zo'n beetje het fijnste is was je kan krijgen als je ziek bent.

Ik heb een fruitsalade gemaakt van:
Rode bessen, aardbeien, appel, druiven en banaan. Ik heb het aangemaakt met sinaasappelsap. Puur natuur en erreg lekker.
Buurvrouw was er blij mee.

4 opmerkingen:

  1. Zo bracht iemand mij eens een lekere krentenbol en zelfgemaakte yoghurt in het ziekenhuis. Heerlijk wat een verrassing. Had ik lekker zin in ook.
    Groet, WilmA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me goed voorstellen dat de krentebol en de yoghurt in goede aarde vielen. Toen ik laatst in het ziekenhuis lag viel het me ook op. Het eten in een ziekenhuis is niet echt lekker of gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen